onsdag 1 augusti 2012

Sommarnöje! Eller? :)

6 kommentarer:

  1. En så vacker och trång fitta som säkert kan få vilken man som helst att vara chanslös när dina slidmuskler kramar honom till världens sprut bör användas till dagliga knull med hårda kukar !

    SvaraRadera
  2. Gud hade en väldigt bra dag när han skapade din vackra pussy !

    SvaraRadera
  3. Hej på er båda.

    Sitter här med min stenhårda bultande kåta kuk i handen medan jag tittar på och drömmer om denna underbara heta sexiga uppkåtande tjej/kvinna.

    Skall strax runka av mig så att jag kan får en underbar utlösning medan jag drömmer.

    Synd att ni inte visar en mailadress för då hade jag gärna skickat en fanbild på hur min kuk ser ut medan jag tittar på och drömmer om denna underbara heta sexiga uppkåtande tjej/kvinna.

    Kåta hälsningar och puss till fittan,
    Rolf

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har en mailadress i högermenyn "visa min profil", den kanske inte kollas så ofta, men ibland :)

      Radera
  4. Hej på er! Tänkte fråga om ni går på parklubb något? Kanske man kan träffa er på PIH eller likannde. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Nej vi har inte vågat oss på det och vet inte vart det finns heller :)

      Radera