tisdag 27 september 2011

Sommarminnen

En solig morgon i somras när det var så där härligt varmt ute gick mannen och jag på en promenad endast i syftet att hitta en lämplig plats att älska på.
Man känner sig extra pirrig att njuta ute i det fria.
Vid en skogssjö hittade vi en solvarm klippa i perfekt ståhöjd för mannen där plockade vi av oss allt och bara njöt! Lite sexigt när solen glittrar i alla kroppsvätskor och trots att jag stack mig på några barr var det underbart ;-)
Tyvärr hade vi inte kameran med oss men vi får se om hösten kanske ska invigas i någon mossig glänta?
Bjuder på en bild med bra insyn sålänge..

4 kommentarer:

  1. Hej på er
    Hittade juet eran blogg och tyckte det var underbart att se och läsa era bus *L* Hoppas det kommer mer!!

    Mvh
    NN-Gbg

    SvaraRadera
  2. Här är en till som precis har hittat hit. Jag stannar. =)

    SvaraRadera
  3. Säg till om ni vill ha önskemål på bilder ;)

    SvaraRadera
  4. Fortsätt med ert fina bloggande! Är väldigt nyfiken på att få se något ni har filmat. ;) Själv har jag precis lagt ut en ny filmsnutt.
    Puss&kram Cornelia
    http://cornelialucie.blogspot.com

    SvaraRadera